Schiøtzgården. På andre sida av St. Svithunparken hvor betongtunnelen som begynner i Kiellandsmyra skal ende.
Representanter fra JV Bilfinger Stangeland i samtale med Statens vegvesen.
Planlegging og samarbeid er viktig i et så omfattende prosjekt.
Den midlertidige gang- og sykkelbroen over Madlaveien ble åpnet før jul. Denne ble bygget for å sikre de myke trafikantene og spesielt skolebarn.
Bildet er tatt fra Kiellandsmyra.
Kiellandsmyra: Her pågår jetinjeksjonen av betongmørtel for å tette ned mot fjellet. Brakkeriggen i bakgrunnen.
Jåttåvågen sjøfylling: Nærmere 25 000 billass med sprengsstein er i skrivende stund brutk til utfyllingen av den gamle tørrdokka.
Jåttåvågen sjøfylling. Det er til nå utfylt mer enn 350 000 m3 i den 15 meter dype gamle tørrdokka der Gullfaksplattformene i sin tid ble bygd.
Jåttåvågen sjøfylling.