
Schiøtzgården. På andre sida av St. Svithunparken hvor betongtunnelen som begynner i Kiellandsmyra skal ende.

Representanter fra JV Bilfinger Stangeland i samtale med Statens vegvesen.

Planlegging og samarbeid er viktig i et så omfattende prosjekt.

Den midlertidige gang- og sykkelbroen over Madlaveien ble åpnet før jul. Denne ble bygget for å sikre de myke trafikantene og spesielt skolebarn.

Bildet er tatt fra Kiellandsmyra.

Kiellandsmyra: Her pågår jetinjeksjonen av betongmørtel for å tette ned mot fjellet. Brakkeriggen i bakgrunnen.

Jåttåvågen sjøfylling: Nærmere 25 000 billass med sprengsstein er i skrivende stund brutk til utfyllingen av den gamle tørrdokka.

Jåttåvågen sjøfylling. Det er til nå utfylt mer enn 350 000 m3 i den 15 meter dype gamle tørrdokka der Gullfaksplattformene i sin tid ble bygd.

Jåttåvågen sjøfylling.